Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op deze site ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie.

Help | Veel gestelde vragen

Wie zijn wij?

PharmaMarket is de webshop van Apotheek Antverpia, een apotheekketen met vestigingen in Antwerpen, Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen. Als vooruitstrevende kwaliteitsapotheek zijn we erkend door het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten (FAGG), de overheidsdienst die instaat voor de controle van Belgische (online) apotheken.

Lees hier meer over PharmaMarket.

Je eerste bestelling bij PharmaMarket? Dan helpen we je graag even op weg!

Winkelen

Het is niet nodig om je eerst in te loggen vooraleer te beginnen met winkelen. Je kan direct producten toevoegen aan je winkelwagen.

Je kan alle producen terugvinden in de webshop op verschillende manieren:

  • Navigeer doorheen de verschillende rubrieken en categorieën
  • Ga rechtstreeks naar de merkenpagina's via het merkenalfabet in de grijze balk
  • Gebruik de zoekfunctie
  • Gebruik de verfijningsfunctie in de linkerkolom binnen elke categorie

Het wordt steeds duidelijk weergegeven waar precies je je op de website bevindt. Om een product in je winkelwagen te plaatsen klik je op de knop In winkelwagen. Je kan steeds de inhoud van je winkelwagentje bekijken en beheren door rechtsboven op het blauwe winkelkarretje te klikken.

Bestellen

Om een bestelling te kunnen plaatsen dien je een account te hebben bij PharmaMarket. Inloggen kan zowel voor, tijdens als na het winkelen. Inloggen doe je via log in rechtsboven op de pagina of via de link op de checkout-pagina. Met een eigen account hoef je bovendien niet steeds al je gegevens opnieuw in te voeren.

Heb je nog geen account? Dan kan je je te allen tijde registreren via registreer rechtsboven op de pagina. Nadat je je gegevens hebt ingegeven en verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail binnen enkele minuten. Indien je geen e-mail ontvangt, neem dan zeker contact met ons op.

Afrekenen

Vanuit je winkelwagentje kan je doorgaan naar de checkout-pagina via de knop Ga naar de kassa. Hier kan je je alsnog registreren of inloggen als je dat nog niet hebt gedaan.

Je kan ervoor kiezen om jouw bestelling op een ander adres te laten leveren dan het factuuradres. Je kan hiervoor een adres kiezen uit jouw persoonlijk adresboek of een nieuw verzendadres opgeven. Let er wel op dat je bestelling in ontvangst dient worden genomen door een fysieke persoon. Probeer daarom een adres op te geven waar tijdens de normale kantooruren kan worden afgeleverd. Je kan bijvoorbeeld laten leveren op het werk of bij de buren.

Op de checkout-pagina kies je ook de verzendmethode die het beste bij jou past. Je kan ervoor kiezen je bestelling te laten opsturen of je kan ook je bestelling komen afhalen in één van onze vestigingen. In dit laatste geval rekenen we je geen verzendkosten!

Je kan bij PharmaMarket op meerdere manieren betalen, onder andere met verschillende creditcards, via Bancontact/Mister Cash, ... De betaling wordt steeds beveiligd verwerkt, ongeacht de door jouw gekozen betaalmethode.

Controleren en betalen

Controleer nog een laatste keer je bestelling. Heb je de juiste aantallen van de juiste artikelen in je winkelwagentje? Klopt het factuur- en verzendadres, de verzend- en de betaalmethode? Alles volledig naar jouw wens? Klik dan op Afronden en betalen en je wordt meteen doorgestuurd naar de beveiligde betaalsite.

Je bestelling is geplaatst!

Na je betaling word je terug doorverwezen naar PharmaMarket. We hebben je bestelling goed ontvangen! Enkele minuten later ontvang je van ons nog een e-mail met daarin alle details van je bestelling. We houden je bovendien daarna nog verder op de hoogte over de verzendstatus van je bestelling en je ontvangt later nog een factuur via mail.

Waar kan ik mijn klantgegevens aanpassen?

Je kan je accountgegevens bekijken en beheren door rechtsboven op de pagina in te loggen of, als je reeds ingelogd bent, naar mijn account te gaan.

Heb je nog geen account? Dan dien je je eerst te registreren. Dit kan eveneens rechtsboven op de pagina.

Waarom wordt mijn geboortedatum en geslacht gevraagd?

De Belgische wetgeving vraagt ons om deze gegevens te registreren. Jij en jouw gezondheid hebben er alle belang bij dat we op de hoogte zijn van je leeftijd en geslacht. Alleen op die manier kunnen we jou een persoonlijke service bieden. Bovendien hebben we deze info nodig voor het instellen en opvolgen van jouw verjaardag en voorkeuren. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld.

Ik vind een product niet.

Niet gevonden wat je zocht? Mogelijks staat er een tikfout in de zoekopdracht, is het product momenteel nergens voorradig of wordt het niet verkocht bij PharmaMarket.

Je kan de zoekactie aanpassen door te zoeken op naam, merk of kernwoord, zoals een symptoom of probleem (bv. griep, hoest, ...).
Ken je het merk? Dan kan je via het alfabet naar de merkpagina gaan. Misschien vind je  op deze manier wat je zoekt in ons aanbod.

Vind je het product nog steeds niet? Mogelijk is het:

  • Een geneesmiddel dat niet verkrijgbaar is zonder voorschrift in België.
  • Niet (langer) verkrijgbaar.
  • Niet verkrijgbaar via een apotheek.
  • Niet opgenomen in ons assortiment.

Contacteer ons voor meer informatie. Wij helpen je graag verder.

Op welke manieren kan ik betalen bij PharmaMarket?

Hoe kan ik een PharmaMarket geschenkbon of een kortingscode inwisselen?

Betalen met een geschenkbon van PharmaMarket is eenvoudig. Voer simpelweg in je winkelwagentje je kortingscode in en klik op Kortingscode gebruiken. Dat is alles.

  • Je kortingscode is geldig tot en met de vermelde einddatum.
  • Je kan je kortingscode slechts eenmaal gebruiken.
  • Je kan slechts één kortingscode gebruiken per bestelling.
  • Je kan de geschenkbon niet inwisselen voor geld.
  • Een eventueel restbedrag vervalt.

Dezelfde werkwijze geldt dus voor zowel geschenkbonnen als voor losse kortingscodes. Eenvoudiger kan niet!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Vind je het antwoord op je vraag niet?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.