Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen op deze site ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie.

Betaling

Al je betalingen aan PharmaMarket gebeuren in een beveiligde omgeving. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat je gegevens veilig zijn en niet in de verkeerde handen terechtkomen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan je bestellingen bij ons op verschillende manieren betalen. Kies tijdens het plaatsen van je bestelling jouw voorkeursmethode en je wordt na het bevestigen van je bestelling automatisch doorverwezen naar de betaalpagina, waar je je gegevens kunt invoeren en de betaling kunt afronden. We maken gebruik van de nieuwste betaaltechnieken waardoor je in veel gevallen met je mobiele telefoon kunt betalen, zonder dat je je kaartlezer nodig hebt. Als je een van de onderstaande betaalmogelijkheden kiest, dan wordt je betaling onmiddellijk uitgevoerd en je bestelling onmiddellijk verwerkt:

Betaalmogelijkheden
Bancontact/MisterCash (zonder QR code)
Bancontact/MisterCash (met QR code)
iDEAL (enkel voor Nederlandse rekeninghouders)
Visa/Mastercard
Sofort Banking
Je kan je bestellingen bij ons op verschillende manieren betalen.

Kan ik mijn bestelling ook via overschrijving betalen?

Je kan bij ons je bestelling ook via overschrijving betalen. Je kan via overschrijving betalen door bij de stap Betaalmethode in de kassa te kiezen voor "Overschrijving vooraf". Nadat je bij de laatste stap je bestelling bevestigd hebt, krijg je een overzicht te zien van de betaalgegevens. Je ontvangt diezelfde gegevens ook nog via e-mail, zodat je de betaling kunt uitvoeren op een moment dat het jou het beste uitkomt. Let er wel op dat je op de knop "Verder" klikt en niet op "Annuleren". Je bestelling wordt verwerkt vanaf dat het geld bij ons op de rekening staat. Afhankelijk van bij welke bank je klant bent, kan dat 2 tot 3 werkdagen duren. Als je je bestelling dringend nodig hebt, dan raden we je dus aan een van onze online betaalmogelijkheden te gebruiken.

Worden er extra kosten in rekening gebracht?

Nee, wij brengen nooit extra kosten in rekening, ongeacht welke betaalmethode je kiest.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Ja, als je betaling goed ontvangen werd, wordt je bestelling automatisch verwerkt en ontvang je ook onmiddellijk een bevestigingsmail. Als je na een paar minuten nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, gelieve dan even contact op te nemen met onze klantendienst. Dan kunnen wij even controleren of er niet toevallig iets fout is gegaan. Als je via overschrijving betaalt, dan ontvang je de bevestigingsmail nadat het geld op onze rekening staat en je bestelling in behandeling werd genomen.

Ik heb een geschenkbon of een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?

Je geschenkbon of je kortingscode is een code bestaande uit letters en cijfers, eventueel gesplitst door koppeltekens (-). Je moet de code ingeven in je winkelwagen voordat je op de knop "Ga naar de kassa" klikt. NB: let er wel op dat je op de knop "Code gebruiken" klikt nadat je je code hebt ingegeven. Je kunt slechts één code per bestelling gebruiken en je code is, tenzij expliciet anders aangegeven, slechts éénmaal geldig. Codes kunnen niet omgewisseld worden tegen geld en eventuele restbedragen komen te vervallen. Codes kunnen helaas ook niet met terugwerkende kracht aan je bestelling toegevoegd worden.



PharmaMarket